یک میز مدیریت استاندارد باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
11:43
admin

درهر شرکت یا اداره ای اتاق مدیریت را مهم ترین بخش آن محیط می دانند . چرا که بیشتر جلسات مهم کاری در آن بخش انجام می شود . پس بهتر است که از تجهیزات اداری خوب و با کیفیتی برخوردار باشد . در میان محصولات مبلمان اداری، میز مدیریت باید از رنگ و لعاب بیشتری برخوردار باشد . درست است که مدیران کارهای اپراتوری را انجام نمی دهند اما ساعات زیادی را پشت میز می نشینند . پس بهتر است که میز مدیریت و صندلی مدیریت از بهترین تجهیزات و با کیفیت بالایی تامین شده باشد . به طور کلی میز مدیریت باید دو اصل زیبایی و کیفیت را با خود به همراه داشته باشد . در واقع میز مدیریت باید استانداردهای لازم را به همراه داشته باشد که مبلمان اداری محیط آرا با توجه به استانداردهای روز دنیا محصولات خود را طراحی کرده است .

میز مدیریت باید ویژگی های زیر را دارا باشد :

ارتفاع میز مدیریت : در این ویژگی باید توجه داشت که ارتفاع میز مدیریت نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد . از طرفی نباید بیش از اندازه کوتاه باشد چرا که کوتاه بودن میز مدیریت به معنای خم شدن کاربر روی میز و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود .

فرم و طرح میز مدیریت : فرم و طرح انتخابی برای میز مدیریت اغلب متفاوت از میزهای کارمندی است . به این معنی که میز مدیریت از سادگی خارج است و باید در طراحی آن اشکال خاص و زیبایی استفاده شود .

اندزه میز مدیریت : یکی از مهمترین تفاوت های میز مدیریت با میز کارمندی این است که میز مدیریت به نسبت میز کارمندی دارای اندازه بزرگتری است . به گونه ای که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، تقویم، کاتالوگ و لوگوی شرکت و ... در یک سمت میز باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند . به هر میزان که میز مدیریت بزرگتر باشد، مدیر راحت تر به کارها رسیدگی می کند .

رنگ میز مدیریت : اغلب رنگ های مورد استفاده برای میز مدیریت از میان رنگ های تیره است . رنگ های تیره معمولا جذابیت بیشتری دارند و از سمتی می توان رنگی را مناسب با میز مدیریت دانست که با رنگ دکوراسیون داخلی اتاق هماهنگ باشد .

انواع میز مدیریت و قیمت میز مدیریت شرکت محیط آرا شامل موارد زیر است :

میز مدیریت عامل لگانو، میز مدیریت عامل کلاسیکال، میز مدیریت با کنفرانس متاوود، میز مدیریت با کنفرانس تیتانی، میز مدیریت عامل صفحه شیشه ای، میز مدیریت عامل گراف، میز مدیریت عامل آیفل، میز مدیریت عامل استلار و ...


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محیط آرا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]