شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

محیط آرا

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

استفاده از انواع مبلمان اداری در محیط های کاری

مبلمان اداری به گروهی از مبلمان ها گفته می شود که معمولا در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. شاید به این موضوع تاکنون توجه نکرده باشید که زمانی که محیط کار نامساعد باشد شما بیشتر در معرض استرس و عدم کارآیی قرار می گیرید که این موضوع خود به اهمیت مبلمان اداری اشاره می کند . از عواملی که می تواند تاثیر عمیق و قابل توجهی در رفتار و راندمان کارکنان یک سازمان داشته باشد مدرن بودن مبلمان اداری، نحوه چیدمان مبلمان، ارتفاع مناسب میزهای اداری می باشد . با گسترش حجم اطلاعات درج شده در حوزه مبلمان اداری و انواع مبلمان اداری بخصوص در وبسایت های معتبر باعث شده تا اکثر ما با لغاتی مانند ارگونومی و طراحی ارگونومیک آشنا شده باشیم. شرکت محیط آرا تمامی اصول و قوانین ارگونومی را در مبلمان اداری خود رعایت کرده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند که موجب رضایت مشتریان این مجموعه شده است.

مبلمان اداری مدرن

مدرن بودن دفاتر کارمبحثی مهم و غیر قابل انکار می باشد که البته هم در بحث طراحی و هم در بحث تولید و انتخاب متریال بسیار کار آمد می باشد . استفاده از مبلمان اداری مدرن برای سازمان هایی که کسب و کاری نوآورانه و جدید دارند و می خواهند جدید بودن و خلاقیت شرکت خود را حتی در معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی دفتر خود به مشتریان و رقبای خود نمایش دهند بهترین گزینه می باشد.

پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جدار با پوشش ترکیبی پریوال تیپ 8511 اداری که بیشتر از فریم های فلزی و شیشه استفاده می شود تا فضای مدرن برای کارمندان پررنگ شود برای تقسیم واحد ها و همچنین مبلمان اداری کارگروهی مدرن نیز علاوه بر ایجاد فضای اختصاصی به نوعی زیبایی و حفظ حریم شخصی را برای پرسنل به ارمغان می آورد.

جنس و ابعاد مبلمان اداری

جنس و ابعاد مبلمان اداری یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب مبلمان اداری می باشد چرا که دکوراسیون شرکت ها به صورت پی در پی در حال تغییر نمی باشد لذا بهتر آن است که میز اداری و میز مدیریت عامل کلاسیکال تیپ 2042 مورد نظر از جنسی مرغوب و با دوام ساخته شده باشد و برای انتخاب مبلمان اداری مناسب بهتر است پیش بینی درستی از وسایلی که کارمندتان قرار است استفاده کند داشته باشید بنابراین می بایست برای هر پست و مقامی، فضایی متفاوت تهیه شود و می بایست مبلمان خاص آن فعالیت را انتخاب کنید. به طور مثال برای جلوگیری از دردهای پشت و کمر ارتفاع میز کار بسیار مهم است. سطح روی میز باید در حدود ارتفاع آرنج به هنگام نشستن صاف باشد. چنانچه قصد شما بر این است که از ارباب رجوع در دفترتان پذیرایی شود، مناسب تر است که میز اداری را بگونه ای قرار دهید که قسمت جلوی میز در دید مستقیم میهمان باشد وبه قسمت پشت میز دید نداشته باشد. استفاده هوشمندانه از مبلمان اداری در چیدمان فضاهای اداری ، محیطی مدرن، زیبا و راحت را فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد که محیط کاری خود را به فضایی لذت بخش تبدیل کنید.

قیمت مبلمان اداری

مبلمان اداری برای هر شرکتی خصوصا برای کارمندان آن شرکت که بیشترین ساعات روز خود را در محل کار و روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند باید راحتی و آرامش را با انتخاب بهترین مبلمان اداری برای آنها فراهم نمود . قیمت مناسب مبلمان اداری به مدیران این امکان را می دهد تا انتخاب مناسب تری را با توجه به فضای مورد نظر داشته باشند. قیمت مبلمان اداری معمولا با توجه به جنس و نوع کاربری تفاوت دارد ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهیم.

راهکارهای هوشمندانه در استفاده از میزهای کنفرانس

میز کنفرانس یکی از ملزوماتی است که به مبلمان اداری اضافه شده است که مطمئناً نبود آنها در خیلی از شرکت‌ها احساس خواهد شد . زمانی که شما در شرکت خود فضای کافی داشته باشید و بخشی را به عنوان اتاق کنفرانس در نظر گرفته باشید، حتماً به وجود یک میز کنفرانس نیاز خواهید داشت.

به دلیل اینکه اتاق کنفرانس محل مذاکرات مهم شما خواهد بود، باید در انتخاب آن همچنین رنگ و شکل آن نیز دقت لازم را داشته باشید . داشتن فضا و میز جدا برای کنفرانس قطعاً تأثیر مثبتی در مراجعه‌کنندگان خواهد داشت و جلوه بهتری از شما در چشم آنها به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصات میزهای کنفرانس

راحت بودن میز کنفرانس (میز کنفرانس صفحه چوبی یونیکا تیپ 4025)یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب یک میز کنفرانس می باشد و بسیار با اهمیت است . باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید چندین ساعت از یک روز کاری را پشت میز کنفرانس خود بگذرانید؛ بنابراین، صندلی‌هایی که برای این میز در نظر می‌گیرید باید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشند.

از مشخصات یک صندلی راحت می توان به طراحی و مدل صندلی‌هایی که افراد با نشستن در طولانی ‌مدت روی آن احساس خستگی نکنند اشاره کرد همچنین دسته‌های صندلی باید برای قرار دادن آرنج روی آن مناسب باشند. در نرم بودن و خشک بودن جنس صندلی‌ها باید تعادل در نظر گرفته شود.

جنس میز کنفرانس هم اهمیت خود را دارد . اگر بتوانید با کمی هزینه بیشتر یک میز کنفرانس خوب تهیه کنید تا مدت‌ها دیگر نیازی ندارید دوباره برای آن هزینه کنید. اگر میز با کیفیت داشته باشید نگران اینکه با ریختن یک لیوان نوشیدنی روی آن ممکن است چه بلایی سرش بیاید نخواهید بود. جنس میزها ممکن است از چوب، ام‌دی‌اف، فلز و شیشه و... باشد که هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارند.

اندازه فضایی که قرار است به میز اختصاص دهید را حتماً مد نظر داشته باشید. میزهای کنفرانس به شکل‌‌های مستطیل، مربع یا گرد هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر شکلی که می‌خواهید انتخاب کنید.

یکی دیگر از دلایل انتخاب یک میز کنفرانس خوب میزهایی است که دارای نورپردازی می باشد و این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که بخشی از زیبایی میز با نور پردازی نمایان خواهد شد. داشتن نور کافی در این فضا نیز از اموری است که نباید به آن بی‌توجه بود و با نور طبیعی یا نورهای مصنوعی تأمین می‌شود.

برای برقراری ویدئو کنفرانس به میزهایی نیاز دارید که بتوانند این امکان را برای شما فراهم کنند و همچنین می‌توانید یک ال‌سی‌دی در اتاق نصب کنید که تمام افراد به آن اشراف داشته باشند و رسمیت بیشتری به فضای خود ببخشید.

در انتخاب میز کنفرانس یکی از هوشمندی هایی که باید به خرج بدهید، این است که چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند. میزهای کنفرانس معمولا به‌صورت دونفره، شش‌نفره، هشت‌نفره، ده‌نفره یا بیشتر وجود دارند. میز های مدولار میزهایی هستند که این قابلیت را دارند که قطعاتی به آنها اضافه یا از آنها کم شود تا افراد بیشتر یا کمتری از آن استفاده کنند . در واقع اندازه میزهای مدولار قابل تنظیم است و دست شما را باز می‌گذارد. فکر می‌کنم انتخاب میزهای مدولار برای شرکت‌هایی که جلسات و کنفرانس‌های متعدد با تعداد افراد متغیر برگزار می‌کنند منطقی‌تر باشد.

میزهای کنفرانس در مدل های مختلف ارائه میشود . یکی از آنها میزهای میان باز می باشند که باعث می شود پذیرایی از افراد ساده تر انجام شود .

فرم و طرح صفحه میز و پایه‌ها نیز بسیار متنوعند و بسته به کاراییشان انتخاب می‌شوند.

میزهای کنفرانس میان باز و گرد در فضاهای بزرگ کاربرد بیشتر دارند، به‌ویژه اگر قرار باشد افراد مدت طولانی از میز استفاده کنند و در این میان چند بار از آنها پذیرایی صورت بگیرد.

برای سفارش هر نوع میز کنفرانسی به همراه صندلی می‌توانید با گروه صنعتی محیط آرا تماس بگیرید و با انتخاب میز کنفرانس مناسب فضایتان، منتظر موفقیت‌های کاری هرچه بیشتر خود باشید.

تنوع در مبلمان اداری و میز مدیریت محیط آرا

تنوع در مبلمان اداری و میز مدیریت محیط آرا

مهمترین بخش یک اداره را اتاق مدیریت تشکیل میدهد . اجزای تشکیل دهنده اتاق مدیریت را می توان با تجهیزاتی چون، میز مدیریت، صندلی مدیریت، کتابخانه و ... با طراحی خاص تری نسبت به بخش های دیگر یک سازمان یا اداره می باشد . در کل مدیران به دلیل اینکه کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت های زیادی را پشت میز می گذرانند اندازه میز مدیریت، رنگ میز مدیریت همچنین راحتی آن باید متناسب با فضای اتاق مدیریت باشد . اگر در ساخت و انتخاب میز مدیریت، مبلمان اداری توجه به استانداردهای بدن انسان رعایت شود، احساس راحتی و عدم خستگی در میز مدیریت عامل استلار تیپ 2152 و سایر مبلمان اداری کاملا مشهود خواهد بود.

در اینجا به چند مورد از انواع میز مدیریت محیط آرا اشاره میکنیم :

میز مدیریت عامل استلار تیپ 2152

کاربرد: مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها: بهره‌گیری از فضای بدون استفاده زیر میز برای وسایل کم استفاده، دارای 6 کشو برای نوشت افزار و لوازم جانبی، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز

میز مدیریت عامل کلاسیکال تیپ 2042

کاربرد: مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها: دارای 6 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای 2 کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، پد زیر دستی با روکش چرم، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

میز مدیریت با کنفرانس متاوود تیپ 2322

کاربرد: مناسب برای دفاتر مدیریت یا معاونت با کنفرانس 4 الی 6 نفره

ویژگی‌ها: میز مدیریت با کنفرانس متاوود تیپ 2322 دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، میز الحاقی جانبی جهت جلسات کوتاه برای دو نفر، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

میز مدیریت عامل صفحه شیشه‌ای یونیکا تیپ 2158

کاربرد: مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها: دارای 6 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، کمد دو درب برای زونکن استاندارد، کتاب و ...، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، دارای محل مناسب جهت قرار دادن لوازم تزئینی، لوح و تندیس، کتاب و ...، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، دارای صفحه تمام شیشه، پد زیر دستی با روکش چرم، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

میز مدیریت عامل گراف تیپ 2151

کاربرد: مناسب برای دفاتر مدیریت

ویژگی‌ها: دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای 4 کشو برای نوشت افزار و لوازم جانبی، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای طبقه بدون درب برای لوازم جانبی، سطح مناسب برای قرارگیری دستگاه نمابر، پول شمار، نمایشگر رایانه و ...، امکان نصب الکتریک باکس شامل سوکت تلفن، شبکه، برق و برق اضطراری، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

تجهیزات اداری محیط آرا شامل چه قسمت هایی می شود

تجهیزات اداری که office supplies نیز نامیده می شود و به تمامی وسایل مورد نیاز یک شرکت می گویند که شامل میز اداری ، صندلی ، کتابخانه ، فایلینگ اداری ( فایل بایگانی مولتی کیس تیپ 6714 ) و ... نیز گفته میشود.

مبلمان اشاره به اشیاء متحرک در نظر گرفته شده برای حمایت از فعالیت های مختلف انسان (به عنوان مثال، صندلی، چارپایه و مبل) میز نهار خوری و تخت خواب و ... می باشد .

مبلمان نیز برای نگهداری اشیاء در ارتفاع مناسب برای کار (به عنوان سطوح افقی بالای زمین استفاده می شود مانند میز) و یا برای ذخیره موارد (به عنوان مثال، قفسه ها و کتابخانه ها ). از مبلمان می توان به عنوان یک محصول طراحی و یک نوع هنر تزئینی استفاده کرد . علاوه بر نقش کاربردی مبلمان نیز می تواند به عنوان هدف نمادین یا مذهبی باشد. مبلمان می تواند از مواد مختلف ساخته شود از جمله فلز ، پلاستیک و چوب . مبلمان را می توان با استفاده از انواع مفاصل چوبی انجام داد که اغلب فرهنگ محلی را منعکس می کنند. در ساخت مبلمان مردم از اشیاء طبیعی استفاده کرده اند مانند کنده درخت . سنگ و خزه . به عنوان مبلمان از آغاز تمدن بشری ، تحقیقات باستان شناسی نشان می دهد که از حدود 30،000 سال پیش مردم شروع به ساخت و تولید مبلمان کردند . با استفاده از چوب، سنگ، و استخوان های حیوانات. پیش از این که آثار هنری مانند مجسمه ونوس در روسیه یافت شود یا تصویر الهه روی تخت. اولین مبلمان ماندگار موجود در خانه Skara Brae در اسکاتلند است، و شامل کابینت ها، قفسه ها و تخت ها که همه از سنگ ساخته شده اند. تکنیک های ساخت مجتمع مانند ساختمان سازی در دوران اولیه سلطنتی مصر باستان آغاز شد. در این دوره، قطعات چوبی ساخته شده، از جمله چارپایه و میز ، گاهی اوقات با فلزات با ارزش و یا عاج تزئین شده است. تکامل طراحی مبلمان در یونان باستان و روم باستان ادامه یافت نیمکتهای چند منظوره برای آرامش، خوردن و خوابیدن استفاده می شود مبلمان قرون وسطی معمولا سنگین وزن و با بلوط و تزئینات بود . طراحی مبلمان در طول رنسانس ایتالیایی در قرن چهاردهم و پانزدهم گسترش یافت. قرن هفدهم، در هر دو جنوب و شمال اروپا، توسط طرح های باروک، اغلب طلایی طراحی شده است. قرن نوزدهم معمولا توسط شیوه های احیای تعریف می شود. سه چهارم اول قرن بیستم اغلب به عنوان راهپیمایی به سمت مدرنیسم دیده می شود .

یک پیشرفت منحصر به فرد از طراحی مبلمان مدرن پس از مدرن بازگشت به اشکال و بافت طبیعی است .

دكوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

دنیای امروز به گونه ای است که بیشتر ساعات زندگی در فضاهای بسته اداری سپری می شود و از آنجا که هر روز شاهد ورود طرح های جدید برای دکوراسیون اداری هستیم، زیبایی فضای داخلی دفاتر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این روند تا جایی پیش رفته که دکوراسیون داخلی در انواع مختلف دیوارپوش، سقف های کاذب، کف، نماها و طرح های زیبا و ... عرضه می شود. به طوری که مشتریان می توانند فضای داخلی محل کار و دفترخود را با ابزارهای مختلفی زیبا نمایند.

فضا گویا از جمله شرکتهایی است که با سابقه و پیشینه موفق در زمینه دکوراسیون اداری، به بهترین نحو نیاز کارمندان و مراجعین را با پیاده سازی دکوراسیون منطبق با فضای دفاتر و شرکتها مرتفع می کند و کاملا حس آرامش و حرفه ای بودن را به ارباب رجوع و پرسنل منتقل می نماید.

ماژول های دکوراسیون داخلی

برای دکوراسیون اداری باید ماژول های مختلفی را در نظر گرفت. به این معنا که برای زیباسازی فضای داخلی باید به برخی از فاکتورها توجه داشت که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می شود:

نور ساختمان

نور علاوه بر تاثیری که در زیباسازی ساختمان دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و سیستم های روشنایی و همچنین تاثیر مطلوب بر دیده‎ی کارکنان و ارباب رجوع دارد. چرا که سیستم های روشنایی الکتریکی با وجود مزایایی که برای زیبایی ساختمان دارند، گاهی موجب تاثیرات نامطلوب بر چشم می شود. به همین دلیل است که در زمان دکوراسیون داخلی و چیدمان قیمت مبلمان اداری باید به حفظ نور طبیعی ساختمان توجه کافی داشت. استفاده از طرح ها و ابزارهایی که برای زیبایی نمای داخلی استفاده می شود، نباید مانع از تابش مستقیم نور بر داخل ساختمان شود. برای مثال استفاده از دیوارپوش یا سقف کاذب برای پوشاندن و مخفی کردن راه های ورود نور به ساختمان، شاید بتواند نمای داخلی را زیبا کند، اما هزینه های مصرف انرژی را در ساختمان افزایش می دهد و تبعات سوء دیگری را نیز به دنبال دارد.

رنگ ساختمان

رنگ در دکوراسیون اداری بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر اینکه رنگ تجهیزات باید با هم همخوانی داشته باشند بهتر است که با رنگ های سازمانی شما هم مطابقت داشته باشند.

محیط آرا، در پروژه های دکوراسیون داخلی علاوه بر در نظر گرفتن این موارد به روانشناسی رنگها و تاثیری که در طولانی مدت در دید کارکنان و مراجعین می گذارد نیز اهمیت میدهد.

محیط و فضای ساختمان

برای دکوراسیون داخلی باید به سایز و اندازه محیط نیز توجه داشت. در تقسیم بندی هایی که برای ساختمان صورت می گیرد، نباید دکوراسیون موجب کوچک شدن نمای داخلی شود. در این صورت دفتر کار درهم ریخته و نامنظم می شود. نمای داخلی شرکت باید به گونه ای باشد که پس از اتمام کار، آرایش و چیدمان قرار گرفتن وسایل و اثاثیه با دکوراسیون محیط هماهنگ باشد. به طوری که رنگ پرده ها، مبلمان اداری، میز مدیریتی, میز کنفرانس فرش ها با رنگ کف، سقف و دیوار دفاتر با یکدیگر همخوانی داشته باشد. حال ممکن است حالت تضاد و یا تناسب رنگ استفاده شود که در هر صورت به سلیقه کارکنان شرکت بستگی دارد.

نحوه چیدمان اثاثیه

رنگ اولین آیتم مهم در دکوراسیون اداری می باشد و شاید قبل از هر چیز، رنگ ها توجه ناظرین را به خود جلب کنند. اما نحوه چیدمان و قرار گرفتن اثاثیه نیز تاثیر زیادی در زیباسازی فضای داخلی دارد. جمع کردن تمامی وسایل در یک گوشه و خالی گذاشتن سایر قسمت ها، موجب بر هم خوردن نظم و هماهنگی در دکوراسیون می شود. بنابراین می بایست فایل اداری کوتاه سه کشو مولتی‌کیس تیپ 6716 را به نحوی چیدمان کرد که تعادل حفظ شود.

استفاده از سبک های مختلف طراحی داخلی

برای دکوراسیون داخلی طرح های مختلفی ارائه می شود که برخی از آنها عبارتند از: طرح های سنتی، مدرن، کلاسیک، هنری و ... . برای زیبا کردن محیط دفاتر تجاری می توان یکی از این طرح ها را در نظر گرفت. اگرچه گاهی می توان با ترکیب طرح های مدرن و سنتی، دکوراسیون زیبایی را خلق کرد، اما بهتر است هر یک از طرح ها به تنهایی استفاده شود.

دیوارپوش و کاغذ دیواری و تاثیرات آن بر کسب و کار

در گذشته برای زیبا کردن دیوارها از روش هایی همچون گچ بری با طرح های برجسته، رنگ آمیزی و کمی بعدتر نیز از کاغذهای دیواری استفاده می شد. اگر چه تمامی این روش ها موجب زیبایی نمای داخلی و مرتب شدن ساختمان می شد، اما به اندازه روش های مدرنی که به تازگی برای زیباسازی ساختمان استفاده می شود، راحت و آسان نیستند. ضمن اینکه روش های مدرن برای دکوراسیون داخلی دوام و استقامت بیشتری نیز دارند. یکی از روش های مدرن زیباسازی ساختمان، استفاده از دیوارپوش یا کاغذ دیواری می باشد.

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش ها، لایه هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شوند و به علت نصب سریع و آسان، در دکوراسیون اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع در رنگ و طرح دیوارکوب ها باعث شده که به عنوان بخشی از طراحی داخلی و مبلمان اداری محسوب شوند.

از آنجایی که این دیوارپوش ها در جنس های مختلفی در بازار موجود هستند، شرکت محیط آرا که از پیشتازان ارائه خدمات در دکوراسیون اداری می باشد، دیوارپوش های ام دی اف را به عنوان مناسب ترین نوع دیوارپوش معرفی می نماید.

دیوارکوب های MDFدر دو اندازه 8 میلی متری و 16 میلی متری موجود می باشند که به صورت پانل های افقی و عمودی عرضه می شوند.

انواع ديوارپوش

کاغذ دیواری ها یا دیوارپوش ها طرح ها و انواع بسیار متنوع و بسیار زیادی دارد که با توجه به چیدمان و مدل و رنگ مبلمان اداری از جمله مدل صندلی ها، مدل میز کارشناسی مستطیل با فایل متصل کوئیک تیپ 9231 ، تزئینات و ... می توان بهترین انتخاب را داشت تا به بهترین شکل دیده شود. از آنجایی که طریقه نصب این دیوارپوش ها بر تمیزی و زیبا دیده شدن دیوارها بسیار تاثیر گذار می باشد،کارشناسان نصب در فضا گویا قبل از هر کاری برای مطمئن بودن در شاقول بودن و گونیا بودن زوایا به زیر سازی دیوارها می پردازند.

شرکت فضا گویا برای ارائه بهتر این نوع دیوار پوش آنها را در سه دسته به مشتریان خود معرفی می نماید:

  1. دیوار پوش ساده
  2. دیوارپوش پنلی
  3. دیوار پوش با طراحی خاص

که هر 3 مدل دیوارپوش دارای مزایای مشترکی هستند از قبیل:

  • وزن کم
  • نصب سریع و آسان بر روی تمامی سطوح و بدون نیاز به تخریب و بازسازی
  • مقاوم در مقابل رطوبت و حرارت (اگر به خوبی از آنها مراقبت شود، تا سالها باقی می مانند.)
  • امکان انتخاب طرح و رنگ متناسب با محیط به علت تنوع بالا
  • ایجاد حس آرامش در فضای اداری به علت نمای چوبی
  • انعطاف پذیری بالا برای تزئینات داخلی
  • ترکیب رنگ فوق العاده با میز مدیریتی و میز کنفرانس

گفتنی است که در صورت تمایل، می توان به راحتی دیوارپوش را باز کرده و دیوارکوب با طرح های دیگری را جایگزین آن نمود.

همچنین نوع دیگری از دیوارپوش،‌ دیوارپوش های سلولزی می باشند که با استفاده از الیاف مصنوعی، رزین های ساختمانی و پیگمنت های مقاوم ساخته می شوند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این نوع دیوار پوشها عایق مناسبی برای صدا، حرارت و برودت می باشند که در اشکال، طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار می شوند.

دلایل استفاده از ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن چیست ؟

ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن نوعی افزودنی بتن اصلاح شده پیشرفته بر پایه روانسازهای بتن و الیاف پلی پروپیلن است . از ژل میکروسیلیس برای ساخت انواع بتن مانند بتن توانمند، بتن آب بند، بتن نفوذ ناپذیر و بتن بادوام استفاده می شود . اگر بخواهیم ژل میکروسیلیس را در یک جمله توضیح دهیم می توانیم بگوییم ژل میکروسیلیس در واقع همان سیستم دوده سیسیلی و فوق روان کننده بتن MTOCRETE N-510 بصورت خمیری شکل و آماده مصرف می باشد . در شرایط آب و هوایی مهاجم نظیر مناطق ساحلی و مناطق کویری نیاز به مواد افزودنی وجود دارد که بتن را نفوذ ناپذیر کند و جذب آب بتن را کاهش دهند که استفاده از ماده افزودنی ژل میکروسیلیکا یا مکمل بتن راهکار ایده آلی است . میکروسیلیس در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین مواد افزودنی های بتن معدنی شناخته می شود و با اضافه کردن بهترین ژل میکروسیلیس به مخلوط باعث کاهش نفوذ پذیری و در نتیجه باعث افزایش دوام بتن می شود. پودر میکروسیلیس یا دوده سیلیسی یا پاور ژل با توجه به داشتن ذرات بسیار ریز و به دلیل پراکندگی آسان در فضا از نظر زیست محیطی مشکلی جدی تلقی می شود که تولید ژل های پوزولانی یا ژل میکروسیلیس به این معظلات پایان داد .


مشخصات ظاهری ژل میکروسیلیکا :

ژل میکروسیلیکا در حالت سکون ژله ای است ولی بعد از تکان دادن به صورت مایع است. رنگ ژل میکروسیلیس خاکستری رنگ است. وزن ژل میکروسیلیکا4/1کیلوگرم است. ژل میکروسیلیکا بسیار کمتر از حد مجاز استاندارد کلراید دارد. ژل میکروسیلیکا نیترات ندارد. نقطه انجماد ژل میکروسیلیکا صفر درجه سانتیگراد است. ژل میکروسیلیکا نقطه اشتعال ندارد.

از جمله خصوصیات ویژه ای که ژل میکروسیلیس MTOMIX 4500 یا مکمل بتن برای بتن ایجاد می کند نفوذناپذیر نمودن بتن است . این خاصیت به دلایل موادی که برای تولید ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن فرموله شده اند می باشند . برای تولید ژل میکروسیلیس از مواد روانساز و مواد آب بند کننده و دوده سیلیسی و الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است که همگی به نحوی در آب بندی، مواد آب بندی بتن و نفوذناپذیر شدن بتن نقش دارند .


مزایا و معایب ژل میکروسیلیس :

میکروسیلیس در بتن، دارای مزایا و معایبی است اما مشروط بر اینکه بتوان آن را بخوبی در بتن مخلوط نمود و از ماده فوق روان کننده نیز بهره گرفت و گرنه هیچ گونه مزیتی را در بر نخواهد داشت زیرا اولا نسبت آب به سیمان را به شدت بالا می برد و مقاومت و دوام را کم می کند . ثانیا بتن را از نظر کارایی با مشکل همراه می کند و آن را چسبنده می سازد و پمپ کردن را عملا غیر مقدور می سازد .

1.افزایش چشمگیر مقاومت هاى مکانیکى بتن

2. کاهش نفوذپذیرى بتن

3. کاهش تحرک یون کلر

4. جلوگیرى از خوردگى آرماتور در بتن هاى مسلح

ویژگی های ژل میکروسیلیس :

از جمله خصوصیات ویژه ای که ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن برای بتن ایجاد می کند نفوذناپذیر نمودن بتن است . این خاصیت به دلایل موادی که برای تولید ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن فرموله شده اند می باشند . برای تولید ژل میکروسیلیس از مواد روانساز و مواد آب بند کننده و دوده سیلیسی و الیاف پلی پروپیلن استفاده شده است که همگی به نحوی در آب بندی، مواد آب بندی بتن و نفوذناپذیر شدن بتن نقش دارند . با ایجاد روانی بیشتر بتن توسط روان کننده به کار برده شده در تولید ژل میکروسیلیس ذرات ریز دوده سیلیسی یا پودر میکروسیلیس و ذرات ریز بتن حرکت کرده و به سوی فضاهای خالی بین سنگدانه های درشت تر حرکت می کنند و موجب پر شدن فضای خالی بین آنها شده و به این ترتیب موجب نفوذناپذیرتر شدن و همچنین حصول مقاومت بیشتر در بتن می شوند . نفوذناپذیر نمودن بتن توسط ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن تا حدود زیادی می تواند مانع خوردگی فولاد با آرماتور داخل بتن مسلح شود به این ترتیب که خوردگی فولاد مسلح کننده بتن مهم ترین پر هزینه ترین نوع خرابی بتن است که این خرابی عموماً‌ به دلیل نفوذ مواد مخرب کلرایدها و غیره می باشد . خواه کلرایدها از آب اقیانوس و چه از نمک های یخ زدا وارد بتن شده باشند نتیجه یکسان است . استفاده از بتن های میکروسیلیسی با بتن های سیلیسی یا بتن میکروسیلیسی در برابر حملات سولفاتی نیز از خود مقاومت نشان خواهند داد چنانچه ساختار شیمیایی سیمان پرتلند مصرفی ،‌ در حمله سولفاتی نقش دارد ، ‌اما تحقیقات نشان داده است که نسبت آب به سیمان مواد سیمانی نیز ( w/cm ) یک فاکتور بحرانی به حساب می آید . کاهش w/cm به طور موثر، نفوذپذیری بتن را کاهش می دهد . افزودن ژل میکروسیلیس یا مکمل بتن نفوذپذیری را تا حد زیادی کاهش می دهد و سبب به تاخیر انداختن بیشتر هرگونه واکنش مضر می گردد .


جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و اطلاع از انواع ژل میکروسیلیس می توانید به وب سایت کلینیک بتن ایران مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .

www.clinicbeton.ir

021-45872

021-44604438

021-44464877

021-44549511

چرا استفاده از گروت ( Grout ) در کارهای ساختمانی الزامی است ؟

گروت به ترکیبی از مواد سیمانی و آب به همراه سنگدانه و یا بدون سنگدانه است . مقدار آب موجود در این مخلوط باید به حدی زیاد باشد که که کاملا جاری شود . از گروت برای پر کردن فضاهای خالی و تخلخل‌هایی که در عناصر مختلف ساختمانی ممکن است وجود داشته باشد، استفاده می‌شود. مخلوط کردن و تهیه‌ی گروت معمولاً ساده است و اگر به مقدار خیلی زیادی مورد نیاز نباشد، در همان محل پروژه انجام می‌شود. اما اگر مقدار گروت مصرفی زیاد باشد، سفارش به کارخانه‌های مربوطه داده می‌شود و گروت را با قیمت مناسب در آنجا تهیه خواهد شد. گروت‌ها انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین انواع گروت می‌توان به گروت اپوکسی، گروت سیمانی یا پایه سیمانی، گروت‌های پلیمری و گروت‌های منبسط‌ کننده اشاره کرد. انتخاب نوع گروت مورد استفاده در هر موقعیت، بستگی به مطابقت و هم ‌زیستی گروت مورد نظر با دیگر مواد موجود دارد. با در نظر گرفتن این شرایط و ویژگی‌های مختلف هر نوع، گروت مورد نظر انتخاب می‌شود. خاصیت ویژه‌ی گروت، یعنی روانی بالا، باعث می‌شود تا تزریق گروت به قسمت‌های مختلف بتن و پر کردن تخلخل‌های آن تسهیل شود. در ادامه به بررسی مزایا و ویژگی های گروت می پردازیم .


مهمترین مزایای گروت

یکی از مهمترین مزایای گروت این است که مکانی که در آن گروت ریخته می شود به طور کامل پر می شود . گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیروهای وارده و انتقال آن ها را به بخش زیرکار داشته باشند . بتن‌هایی که بر اثر آسیب دیدگی و ترک خوردگی در آن‌ها فضاهای خالی به وجود آمده است را می‌تواند با استفاده از گروت پایه سیمانی ترمیم کرد. البته باید توجه داشته باشید که گروت صرفاً فضای خالی را پر می‌کند و از نظر سازه‌ای، بتن را ترمیم نمی‌کند. بنا بر این زمانی از گروت استفاده می‌شود که ترک و آسیب دیدگی در حال پیشرفت نباشد و یا عامل آسیب دیدگی شناسایی شده و از بین رفته باشد.

ملات های گروت آماده

گروت منبسط شونده بر پایه سیمان

گروت سیمانی اصلاح شده با مواد پلیمری بسیار

گروت اپوکسی دوجزیی و یا سه جزیی

گروت آماده منبسط شونده

گروت سیمانی منبسط شونده با مقاومت اولیه و نهایی بالا و زودرس می باشد که بستگی به دمای آب و هوایی محیط و زمان مصرفی دارد . این نوع گروت به صورت پودر خشک بسته بندی شده آماده مصرف است و در هنگام ترکیب با آب، دارای خصوصیات انبساط حجمی دو مرحله است .

انبساط اولیه گروت MTOFLOW 600 زمانی اتفاق می افتد که پودر آن با آب ترکیب شود و به مدت 15 تا 30 دقیقه به طول می انجامد.

انبساط ثانویه بر اثر واکنش شیمیایی گیرش ملات است که یک یا دو روز بعد از اختلاط ملات آغاز می شود و به منظور حصول انبساط اولیه بهینه باید ملات را پس از اختلاط با آب سریعا مورد استفاده قرار داد .

عملکردهای گروت

گروت باید قوام یافته و سیال باشد و نباید دچار جداشدگی آب و سنگدانه از هم شود و ته نشین نشود . گروت باید توان نگهداری آب ملات و سیمان را داشته باشد و باید در حداقل زمان به مقاومت مطلوبی برسد . برای بدست آوردن گروت درصد بهینه مواد چسباننده و افزودنی بتن و مصالح سنگی در چنین شرایطی از نظر تکنیکی تقریبا غیر ممکن خواهد بود و از نظر اقتصادی نیز کاملا غیر اقتصادی است. به همین دلیل است که از گروت مخلوط آماده ایده آلی برای گروت ریزی و گروت کاری استفاده می شود. این نوع گروت های مخلوط آماده تحت شرایط کنترل شده و فرموله شده و از پیش مخلوط شده در کارخانه بسته بندی می شوند.

انواع گروت

در نظر داشته باشید گروت ها انواع مختلفی دارند از نوع G2 و G3 و G1 این محصولات مشخصات فنی متفاوتی نسبت به هم دارند و در جاها و در نوع های مختلف استفاده می شوند می توانید جهت بررسی و اطلاعات بیشتر در این زمینه و محصولات دیگر نیز از واحد فروش کلینیک بتن اطلاعات جدید را دریافت فرمایید.

گروت پلیمری

گروت اپوکسی

گروت سیمانی

گروت اپوکسی

گروت اپوکسی شکل پذیر، بدون حلال و مقاوم و دارای 3 جز می باشد .

  1. رزین اپوکسی ، 2. هاردنر بتن ، 3. عمل آورنده آمین و دانه بندی ویژه سیلیسی

که در هنگام مصرف کافیست این 3 جز با هم ترکیب شود، بعد از ترکیب شدن ملات به وجود آمده دارای خصوصیات زیر می باشد .

سخت شدن سریع که به دمای محیط بستگی دارد . ، قابلیت بالای چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی ، مقاومت در برابر ارتعاشات شدید ، سخت شدن بدون جمع شدگی، مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی، مقاومت مکانیکی بسیار زیاد

جهت دریافت قیمت و همچنین نحوه خرید انواع گروت و دریافت مشاوره می توانید به وب سایت کلینیک بتن ایران مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید .

www.clinicbeton.ir

021-45872

021-44604438

021-44464877

021-44549511

میز اداری محیط آرا شامل چه مواردی می باشد ؟

میز اداری شامل تمام موارد ضروری در جهت استفاده از موارد مهم هر سازمان و ارگان می باشد . اما بسیاری از مدیران برای انتخاب میز اداری خود دچار مشکل می شوند و بسیار وسواسی عمل می کنند مخصوصا اگر شرکت یا سازمان دارای بخش های مختلفی باشد و مدیر شرکت برای انتخاب مبلمان اداری شرکت باید نهایت دقت را داشته باشد .

میز اداری خوب باید علاوه بر قیمت مناسب دارای خصوصیاتی باشد انتخاب درست یک میز اداری که شامل میز مدیریت ، میز کارشناسی و میز کارمندی ، میز جلسه و ... می باشد . در واقع میز اداری باید به نسبت سمت و موقعیت کسی که می خواهد از میز استفاده نماید انتخاب شود .

انواع میز اداری محیط آرا

میز مدیریت ، میز معاونت ، میز کارشناسی ، میز اپراتوری و کارمندی ، میز کنفرانس ، میز منشی ، کانتر بانکی ، میز سایتی و کال سنتر ، ویترین و کتابخانه های مدیریت ، کتابخانه اداری و کمدهای بایگانی

کاربرد میزاداری محیط آرا برای اتاق مدیریت

سایز و رنگ میز مدیریت باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد . میزهای مدیریت دارای کاربری متفاوتی می باشد و آنهم به این دلیل است که مدیران کارهای اپراتوری انجام نمی دهند اما به دلیل اینکه ساعت بیشتری را پشت میزهای مدیریتی می نشینند باید میز و صندلی مدیریتی بسیار راحت باشد .

کاربرد میز اداری محیط آرا برای اتاق کارمندان

میز کارکنان باید دارای ویژگی هایی از جمله داشتن کشو جهت نگهداری اسناد و مدارک می باشد . میز کارکنان باید در هنگام طراحی جایی برای قراردادن کامپیوتر و لپ تاپ داشته باشد .

میز اداری محیط آرا برای اتاق کنفرانس

اصولا ساخت قیمت میز کنفرانس برای اتاق کنفرانس باید با توجه به محیط آن شرکت و اندازه آن اتاق انجام شود .

مبلمان اداری محیط آرا با محصولات متنوع و قیمت مناسب

محیط آرا ارائه دهنده انواع مبلمان اداری ، میز اداری ، میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارشناسی ، پارتیشن اداری ، فایلینگ اداری و ... می باشد . محصولات مبلمان اداری محیط آرا بسیار متنوع می باشد و در رنگ و طرح متفاوت می باشد.

میزهای کارشناسی

میز کارشناسی وودآل تیپ 3215

اندازه‌ها: (1500~2000)L x (650~900)W x 750H mm

کاربرد: مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

قیمت انواع میز کارشناسی با طرح ها و رنگ ها مختلف با محیط آرا

ویژگی‌ها: دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای جای کیس رایانه با امکان دسترسی آسان به پشت کیس و محل مناسب جابه جایی هوا با یک کشو در قسمت بالائی، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

میز کارشناسی متاوود تیپ 3323

اندازه‌ها: (1250~1800)L x (1400~1600)W x 750H mm

میز کارشناسی متاوود محیط آرا با کار برد و ویژگی هایی چون

کاربرد: مناسب برای دفاتر سرپرستی و کارشناسی

ویژگی‌ها: دارای 3 کشو با ارتفاع متفاوت برای نوشت افزار، لوازم جانبی و پوشه‌های استاندارد، دارای کمد برای کیف دستی و لوازم شخصی و ...، قفل مرکزی اتولاک برای درب کشو‌ها، دارای پایه فلزی با استحکام بالا و آ‌بکاری کروم، امکان نصب کیس هلدر آویز در قسمت زیر صفحه میز با قابلیت دسترسی آسان به پشت کیس، درپوش داکت جهت هدایت کابل‌های برق، تلفن و شبکه به قسمت زیرین صفحه میز، 2 بست سیم‌گیر تاش جهت جمع آوری سیم‌های اضافه زیر میز

7 دلیل برای اینکه مبلمان اداری بزرگ باعث افزایش بهره وری کارکنان شما شود؟

7 دلیل برای اینکه مبلمان اداری بزرگ باعث افزایش بهره وری کارکنان شما شود؟

به طور خاص با اشاره به محل کار، هر قسمت از مبلمان، نقش مهمی در افزایش بهره وری و همچنین قابلیت بالایی دارد و همچینین بالقوه. با افزودن مبلمان عالی اداری . شما توانایی بهره وری خود را به سطح کاملا جدیدی خواهید برد . این دلیل آن است که تقریبا تمام فضاهای اداری در جهان، ظهور مبلمان قدیمی و خسته کننده خود را از طریق شیک و همچنین مبلمان جدید در دفاتر خود. در اینجا چندین راه وجود دارد که مبلمان اداری عالی ممکن است بهره وری شما را در محل کار افزایش دهد

مبلمان خسته کننده شما را تنبل خواهد کرد

مبلمان اداری که خسته کننده است نه تنها باعث می شود شما تنبل، در عین حال آن را علاوه بر شما باعث تحریک و غیره توسط کوه های کار بر روی میز خود را. با مبلمان خسته کننده احاطه شده، افراد اغلب علاقه به کار را از دست می دهند و به میزان زیادی بهره وری فرد را تحت تأثیر قرار می دهند. علاوه بر این اگر کسی در طول این 7 تا 8 ساعت بحرانی از توانایی کار درست کار نداشته باشد، به احتمال زیاد وی از بهره وری در خانه و همچنین مکانهای اجتماعی اضافی برخوردار نیست.

رنگ های پر جنب و جوش باعث شور و شوق می شوند

بسیاری از دفاتر انتخاب مبلمان را در رنگ های روشن. این به دلیل آن است که رنگهای روشن و خنک در بالا بردن خلق و خوی فرد کمک می کنند. این یک راه خوب برای کاهش استرس و همچنین افزایش بهره وری است.

پاکیزگی نیز مهم است

نه فقط مبلمان بزرگ، بلکه پاکیزگی نیز مسئولیت ارائه زندگی شما را به آرامش و پوزیتیویسم بسیار مورد نیاز است. یک دفتر غیرمتعارف، کارگران شور و شوق و اشتیاق را به درستی کار می کند. از سوی دیگر، اداره تمیز و منظم، کارکنان راحت را حفظ می کند و توانایی تولید هر کار دیگری را دارند که کارایی بیشتری دارند.

اقلام نگهدارید

یک نکته حیاتی اضافی شامل نگه داشتن چیزها در محل و همچنین نگهداری آنها از دست است. اگر موارد خاصی نظیر چاپگر یا هر وسیله جانبی اضافی دیگری وجود دارد که شما به طور مرتب نیاز دارید، این موارد را در یک محل نگهداری کنید تا بتوانید به آسانی دسترسی پیدا کنید. اغلب کارگران کار خود را از کار انداخته اند، زیرا آنها نیاز به بلند شدن دارند و برای تکمیل کار به محل اضافی می روند. نگه داشتن وسایل مورد نیاز فقط سرعت کار را افزایش می دهد، بلکه این نیز باعث می شود که شما کارآیی بیشتری داشته باشید.

دفتر را تقسیم کنید

فضای اداری را در دو منطقه مختلف تقسیم کنید این یک بخش شخصی و حرفه ای است. ممکن است اولویت اول را به کار خود اختصاص دهید و دیگران بتوانند در ساعات آزاد خود استفاده کنند. به این ترتیب شما می توانید دو محیط مختلف در همان دفتر را جمع آوری کنید. این توازن بین زندگی حرفه ای و خصوصی شما را به خطر می اندازد؛ بنابراین، شما را بیشتر سازنده می سازد.

میزهای ایستاده باعث سلامتی شما می شوند

با توجه به کاهش احتمال ابتلا به دیابت، چاقی، سرطان و بیماری های قلبی عروقی، مطالعه های مختلفی، ارتباط شدید بین مقدار زمانی که یک فرد صرف نشستن و احتمال شكستن آن در یک دوره زمانی خاص پیدا می كند، پیدا كرده است. به عنوان مثال، یک مطالعه در استرالیا 2010، کشف کرد که برای هر ساعت اضافی مشارکت کنندگان روزانه نشسته اند خطر کلی مرگ در طی دوره مطالعه (7 سال) 11٪ افزایش یافته است. یک مطالعه سال 2012 کشف کرد که اگر فرد معمولی در آمریکا زمان خود را به 3 ساعت در روز کاهش دهد، امید به زندگی می تواند باشد

نور روز نور

همانطور که در مقایسه با کارکنان در دفاتر که ویندوز ندارند، کسانی که دارای پنجره هایی در محل کار هستند، 173 درصد بیشتر در معرض نور سفید در طول ساعات کاری به دست می آورند و یک میانگین 46 دقیقه بیشتر در شب می خوابند. کارکنانی که پنجره ها را ندیده اند، نمرات خود را نسبت به همتایان خود کاهش داده اند، از اقدامات کیفی مرتبط با سلامتی و مشکلات جسمی. همچنین، در نتیجه اقدامات رفع خواب کم، کیفیت خواب، اختلال عملکرد روزانه و اختلالات خواب، نتایج آنها ضعیفتر بود. به گفته ایوی چوانگ، مطالعه ی همکار نویسنده و نامزد دکترای علوم اعصاب دانشگاه نورث وسترن، میزان تاثیر نور روز بر روی کارکنان اداری تاثیر گذار است. او اضافه می کند که کیفیت زندگی افراد کارکنان دفتر روزمره و ممکن است از طریق تأکید بر نوردهی، و همچنین سطوح روشنایی در دفاتر فعلی و در طراحی دفاتر آینده بهبود یابد.

راهکارهای هوشمندانه در استفاده از میزهای کنفرانس

میز کنفرانس یکی از ملزوماتی است که به مبلمان اداری اضافه شده است که مطمئناً نبود آنها در خیلی از شرکت‌ها احساس خواهد شد . زمانی که شما در شرکت خود فضای کافی داشته باشید و بخشی را به عنوان اتاق کنفرانس در نظر گرفته باشید، حتماً به وجود یک میز کنفرانس نیاز خواهید داشت.

به دلیل اینکه اتاق کنفرانس محل مذاکرات مهم شما خواهد بود، باید در انتخاب آن همچنین رنگ و شکل آن نیز دقت لازم را داشته باشید . داشتن فضا و میز جدا برای کنفرانس قطعاً تأثیر مثبتی در مراجعه‌کنندگان خواهد داشت و جلوه بهتری از شما در چشم آنها به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصات میزهای کنفرانس

راحت بودن میز کنفرانس یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب یک میز کنفرانس می باشد و بسیار با اهمیت است . باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید چندین ساعت از یک روز کاری را پشت میز کنفرانس خود بگذرانید؛ بنابراین، صندلی‌هایی که برای این میز در نظر می‌گیرید باید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشند.

از مشخصات یک صندلی راحت می توان به طراحی و مدل صندلی‌هایی که افراد با نشستن در طولانی ‌مدت روی آن احساس خستگی نکنند اشاره کرد همچنین دسته‌های صندلی باید برای قرار دادن آرنج روی آن مناسب باشند. در نرم بودن و خشک بودن جنس صندلی‌ها باید تعادل در نظر گرفته شود.

جنس میز کنفرانس هم اهمیت خود را دارد . اگر بتوانید با کمی هزینه بیشتر یک میز کنفرانس خوب تهیه کنید تا مدت‌ها دیگر نیازی ندارید دوباره برای آن هزینه کنید. اگر میز با کیفیت داشته باشید نگران اینکه با ریختن یک لیوان نوشیدنی روی آن ممکن است چه بلایی سرش بیاید نخواهید بود. جنس میزها ممکن است از چوب، ام‌دی‌اف، فلز و شیشه و... باشد که هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارند.

اندازه فضایی که قرار است به میز اختصاص دهید را حتماً مد نظر داشته باشید. میزهای کنفرانس به شکل‌‌های مستطیل، مربع یا گرد هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر شکلی که می‌خواهید انتخاب کنید.

یکی دیگر از دلایل انتخاب یک میز کنفرانس خوب میزهایی است که دارای نورپردازی می باشد و این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است . چرا که بخشی از زیبایی میز با نور پردازی نمایان خواهد شد. داشتن نور کافی در این فضا نیز از اموری است که نباید به آن بی‌توجه بود و با نور طبیعی یا نورهای مصنوعی تأمین می‌شود.

برای برقراری ویدئو کنفرانس به میزهایی نیاز دارید که بتوانند این امکان را برای شما فراهم کنند و همچنین می‌توانید یک ال‌سی‌دی در اتاق نصب کنید که تمام افراد به آن اشراف داشته باشند و رسمیت بیشتری به فضای خود ببخشید.

در انتخاب میز کنفرانس یکی از هوشمندی هایی که باید به خرج بدهید، این است که چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند. میزهای کنفرانس معمولا به‌صورت دونفره، شش‌نفره، هشت‌نفره، ده‌نفره یا بیشتر وجود دارند. میز های مدولار میزهایی هستند که این قابلیت را دارند که قطعاتی به آنها اضافه یا از آنها کم شود تا افراد بیشتر یا کمتری از آن استفاده کنند . در واقع اندازه میزهای مدولار قابل تنظیم است و دست شما را باز می‌گذارد. فکر می‌کنم انتخاب میزهای مدولار برای شرکت‌هایی که جلسات و کنفرانس‌های متعدد با تعداد افراد متغیر برگزار می‌کنند منطقی‌تر باشد.

میزهای کنفرانس در مدل های مختلف ارائه میشود . یکی از آنها میزهای میان باز می باشند که باعث می شود پذیرایی از افراد ساده تر انجام شود .

فرم و طرح صفحه میز و پایه‌ها نیز بسیار متنوعند و بسته به کاراییشان انتخاب می‌شوند.

میزهای کنفرانس میان باز و گرد در فضاهای بزرگ کاربرد بیشتر دارند، به‌ویژه اگر قرار باشد افراد مدت طولانی از میز استفاده کنند و در این میان چند بار از آنها پذیرایی صورت بگیرد.

برای سفارش هر نوع میز کنفرانسی به همراه صندلی می‌توانید با گروه صنعتی محیط آرا تماس بگیرید و با انتخاب میز کنفرانس مناسب فضایتان، منتظر موفقیت‌های کاری هرچه بیشتر خود باشید.

123